Mostrar el registro sencillo de la publicación

dc.contributor.authorLalangui-Ramírez, Jessica
dc.contributor.authorSeverino-González, Pedro
dc.contributor.authorCedillo-Chalaco, Luis
dc.contributor.authorPérez-Espinoza, María José
dc.date.accessioned2025-07-07T19:21:14Z
dc.date.available2025-07-07T19:21:14Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://repositorio.ucm.cl/handle/ucm/6206
dc.description.abstractThe perception of innovation and corporate social responsibility (CSR) is essential for the strategic management of modern companies. In this sense, the objective of this research is to analyze the influence that the perception of innovation has on CSR expectations among millennial consumers of financial services in Ecuador. This research considers the development of a structural equation model that allows explaining the relationship between the proposed theoretical hypotheses. The results demonstrate that the perception of innovation in financial entities slightly influences the perception of CSR among millennial consumers in the financial sector of Ecuador. Finally, these resources can be used to develop strategies that contribute to creating value for stakeholder groups.es_CL
dc.language.isoenes_CL
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Chile*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/cl/*
dc.sourceJournal Globalization, Competitiveness and Governability, 19(2), 43-60es_CL
dc.subjectCorporate social responsibilityes_CL
dc.subjectInnovationes_CL
dc.subjectMillennialses_CL
dc.subjectFinancial sectores_CL
dc.subjectStrategic managementes_CL
dc.titleCorporate social responsibility and innovation. analysis of millennial consumers of financial services in Ecuadores_CL
dc.typeArticlees_CL
dc.ucm.facultadFacultad de Ciencias Sociales y Económicases_CL
dc.ucm.indexacionScopuses_CL
dc.ucm.urigcgjournal.georgetown.edu/index.php/gcg/article/view/4364es_CL
dc.ucm.doidoi.org/10.58416/GCG.2025.V19.N2.02es_CL


Ficheros en la publicación

FicherosTamañoFormatoVer

No hay ficheros asociados a esta publicación.

Esta publicación aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo de la publicación

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Chile
Excepto si se señala otra cosa, la licencia de la publicación se describe como Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Chile